filtr pevných částic, použití: Iveco Daily IV 2.3 TD, Iveco Daily IV 3.0 TD

Prodejní kód JMJ 1066
Číslo výrobku 1066
Výrobce JMJ
Záruka 36 měsíců
Záruka pro firmu 24 měsíců
14 145 Kčs DPH
11 690,08 Kčbez DPH
Váha 10 kg

Iveco Daily IV 2.3 TD
2287ccm 70KW 95HP
2287ccm 85KW 116HP
2287ccm 100KW 136HP
05/2006-08/2011
motor F1AE

Iveco Daily IV 3.0 TD
2998ccm 103KW 140HP
2998ccm 107KW 146HP
2998ccm 130KW 177HP
05/2006-08/2011
motor F1CE

Demontáž starého filtru pevných částic DPF:
1. Odpojte kabel od mínusového pólu baterie.
2. Odpojte všechny senzory od starého filtru DPF . V případě, že na voze zůstanou trubky tlaku, tyto se musí demontovat a důkladně vyčistit.
V opačném případě budou po namontování nového filtru vysílány zkreslené signály do řídící jednotky.
3. Vyjměte opotřebený DPF z výfukového systému.

Montáž nového filtru pevných částic DPF:
1. Vyčistěte spojovací trubky a příruby tak, aby byla zajištěna maximální těsnost výfukového systému po instalaci nového filtru.
2. Doporučujeme vyměnit všechna těsnění.
3. Nainstalujte nový filtr částic na místě starého. Ujistěte se, že se filtr nedotýká podvozku, nebo jiné části vozu.
4. Nainstalujte všechny senzory a tlakové trubky. Ujistěte se, že jsou nainstalovány do příslušného šroubení. Nesmí dojít k záměně!
5. Připojte zpět kabel na mínusový pól baterie.
6. Připojte se k ECU OBD vozidla (řídící jednotce) a nechte vynulovat počítadlo výměny filtru pevných částic.
V opačném případě nebude filtr pevných částic DPF pracovat správně a hrozí jeho zanesení.
Toto vynulování je potřeba provést do ujetí 50 km od výměny nového filtru pevných částic DPF.
7. Nastartujte auto a zkontrolujte těsnost výfukového systému. V případě netěsnosti nebude nový filtr pracovat správně a hrozí jeho poškození.
V případě reklamace je výrobcem požadován výpis o vynulování řídící jednotky.

Obrázky produktů mohou mít informativní charakter. Technické parametry se mohou změnit bez výslovného upozornění.