JMJ filtr pevných částic (DPF) 93168446 kovový s katalyzátorem
filtr pevných částic, použití: Opel Astra J 1.7 CDTi
Váha | 8.42 kg |
---|
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A 17 DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A 17 DTC, A 17 DTE, A 17 DTJ
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A 17 DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A 17 DTF, A 17 DTS
Demontáž starého filtru pevných částic DPF:
1. Odpojte kabel od mínusového pólu baterie.
2. Odpojte všechny senzory od starého filtru DPF . V případě, že na voze zůstanou trubky tlaku, tyto se musí demontovat a důkladně vyčistit.
V opačném případě budou po namontování nového filtru vysílány zkreslené signály do řídící jednotky.
3. Vyjměte opotřebený DPF z výfukového systému.
Montáž nového filtru pevných částic DPF:
1. Vyčistěte spojovací trubky a příruby tak, aby byla zajištěna maximální těsnost výfukového systému po instalaci nového filtru.
2. Doporučujeme vyměnit všechna těsnění.
3. Nainstalujte nový filtr částic na místě starého. Ujistěte se, že se filtr nedotýká podvozku, nebo jiné části vozu.
4. Nainstalujte všechny senzory a tlakové trubky. Ujistěte se, že jsou nainstalovány do příslušného šroubení. Nesmí dojít k záměně!
5. Připojte zpět kabel na mínusový pól baterie.
6. Připojte se k ECU OBD vozidla (řídící jednotce) a nechte vynulovat počítadlo výměny filtru pevných částic.
V opačném případě nebude filtr pevných částic DPF pracovat správně a hrozí jeho zanesení.
Toto vynulování je potřeba provést do ujetí 50 km od výměny nového filtru pevných částic DPF.
7. Nastartujte auto a zkontrolujte těsnost výfukového systému. V případě netěsnosti nebude nový filtr pracovat správně a hrozí jeho poškození.
V případě reklamace je výrobcem požadován výpis o vynulování řídící jednotky.
Obrázky produktů mohou mít informativní charakter. Technické parametry se mohou změnit bez výslovného upozornění.