JMJ filtr pevných částic (DPF) kovový 1731AJ
filtr pevných částic, použití: Citroen C5 I 2.0 HDi, Citroen C5 II 2.0 HDi, Peugeot 407, 407 SW 2.0 HDi
Váha | 5.73 kg |
---|
Citroen C5 I 2.0 HDi
1997ccm 100KW 136HP
09/2004-12/2008
motor DW10BTED4
Citroen C5 II 2.0 HDi
1997ccm 100KW 136HP
od 02/2008
motor DW10BTED4
Peugeot 407, 407 SW 2.0 HDi
1997ccm 93KW 126HP
04/2004-10/2006
motor DW10BTED4
1997ccm 100KW 136HP
04/2004-10/2006
motor DW10BTED4
Demontáž starého filtru pevných částic DPF:
1. Odpojte kabel od mínusového pólu baterie.
2. Odpojte všechny senzory od starého filtru DPF . V případě, že na voze zůstanou trubky tlaku, tyto se musí demontovat a důkladně vyčistit.
V opačném případě budou po namontování nového filtru vysílány zkreslené signály do řídící jednotky.
3. Vyjměte opotřebený DPF z výfukového systému.
Montáž nového filtru pevných částic DPF:
1. Vyčistěte spojovací trubky a příruby tak, aby byla zajištěna maximální těsnost výfukového systému po instalaci nového filtru.
2. Doporučujeme vyměnit všechna těsnění.
3. Nainstalujte nový filtr částic na místě starého. Ujistěte se, že se filtr nedotýká podvozku, nebo jiné části vozu.
4. Nainstalujte všechny senzory a tlakové trubky. Ujistěte se, že jsou nainstalovány do příslušného šroubení. Nesmí dojít k záměně!
5. Připojte zpět kabel na mínusový pól baterie.
6. Připojte se k ECU OBD vozidla (řídící jednotce) a nechte vynulovat počítadlo výměny filtru pevných částic.
V opačném případě nebude filtr pevných částic DPF pracovat správně a hrozí jeho zanesení.
Toto vynulování je potřeba provést do ujetí 50 km od výměny nového filtru pevných částic DPF.
7. Nastartujte auto a zkontrolujte těsnost výfukového systému. V případě netěsnosti nebude nový filtr pracovat správně a hrozí jeho poškození.
V případě reklamace je výrobcem požadován výpis o vynulování řídící jednotky.
Obrázky produktů mohou mít informativní charakter. Technické parametry se mohou změnit bez výslovného upozornění.