K&N Sada na čištění vzduchových filtrů

Čistící a impregnační sada sportovních fitrů, obsah balení: čistič filtru v rozprašovači (355 ml) & impregnační olej (204 ml)

Výrobce K&N FILTERS
Záruka 24 měsíců
Prodejní kód KAN 99-5000EU
Skladem
odesíláno obvykle ihned
289 Kč
238,83 Kč bez DPH

Pracovní postup čištění a impregnace:

  • První krok: Mechanické očištění filtru, štětcem nebo vyklepáním filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, mohlo by dojít k poškození struktury filtru.
  • Následně nastříkáme plochu filtru čističem K&N.
  • Necháme čistící prostředek 10-15 minut působit, filtr propláchneme vodou. Pokud to tvar filtru dovolí, proplachujeme opačným směrem než bude k filtru proudit vzduch. Dosáhnete tak lepšího vyprání.
  • Filtr necháme uschnout. Doporučujeme nechat filtr uschnout samovolně, není dobré dávat filtr na topení.
  • Po usušení naneseme na filtr olej - používejte jen olej od firmy K&N, jiné oleje nemají požadované vlastnosti, některé jsou např. příliš lepivé a později se nedají z filtru odstranit.

Poznámka: Interval údržby se může lišit dle jízdních podmínek a to od 100km (ve velmi prašném prostředí) po 15 tisíc kilometrů při běžném silničním použití.

Video návod:

Pracovní postup čištění a impregnace:

  • První krok: Mechanické očištění filtru, štětcem nebo vyklepáním filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, mohlo by dojít k poškození struktury filtru.
  • Následně nastříkáme plochu filtru čističem K&N.
  • Necháme čistící prostředek 10–15 minut působit, filtr propláchneme vodou. Pokud to tvar filtru dovolí, proplachujeme opačným směrem než bude k filtru proudit vzduch. Dosáhnete tak lepšího vyprání.
  • Filtr necháme uschnout. Doporučujeme nechat filtr uschnout samovolně, není dobré dávat filtr na topení.
  • Po usušení naneseme na filtr olej – používejte jen olej od firmy K&N, jiné oleje nemají požadované vlastnosti, některé jsou např. příliš lepivé a později se nedají z filtru odstranit.

Poznámka: Interval údržby se může lišit dle jízdních podmínek a to od 100km (ve velmi prašném prostředí) po 15 tisíc kilometrů při běžném silničním použití.

Video návod: