Motorový olej Valvoline MaxLife C3 5W-30, 60L
olej motorový, syntetický, balení 60 litrů, specifikace: SAE 5W-30, ACEA C3, API SN/CF, BMW LL-04, MB-229.51/ MB-229.31, GM Dexos 2, VW 502 00/ VW 505 00
Specifikace ACEA | C3 |
---|---|
Specifikace API | CF; SN |
SAE | 5W-30 |
Firemní normy | BMW LL-04, MB-229.51/ MB-229.31, GM Dexos 2, VW 502 00/ VW 505 00 |
Použití oleje | motorový olej |
Typ oleje | syntetický |
Objem balení | 60 litr |
Značka | Valvoline |
VW normy | VW 502 00; VW 505 00 |
GM normy | GM DEXOS 2 |
BMW normy | BMW LongLife-04 |
Mercedes-Benz normy | MB 229.31; MB 229.51 |
Váha | 60 kg |
Obsah [litr] | 60 l |
Typ kontejneru | Sud |
Specifikace | BMW LL-04 |
Specifikace | GM Dexos 2 |
Specifikace | MB 229.31 |
Specifikace | MB 229.51 |
Specifikace | VW 502.00 |
Specifikace | VW 505.00 |
Olej | plně synteticky olej |
Specifikace podle ACEA | C3 |
Třída viskozity podle SAE | 5W-30 |
Vysoce kvalitní plně syntetický motorový olej s jedinečným složením k prodloužení životnosti motoru.
MaxLife motorový olej je speciálně vyvinut pro motory s vyšším počtem najetých kilometrů.
Speciální přísady pomáhají odolávat hlavním příčinám poruchy motoru a pomáhají snížit spotřebu oleje.
MaxLife prodlužuje životnost motoru.
Aplikace:
Vyrobeno pro dieselové motory Euro 4 a Euro 5 vybavené technologií DPF (filtr pevných částic) a/nebo TWC (třícestný katalyzátor).
Vhodný pro motory SDI se systémem EGR a DPF a pro prodloužené intervaly výměny oleje do 30.000 km.
Může být aplikován v moderních dieselových a benzínových motorech GM, MB a BMW – s výjimkou diesel motorů GM Duramax, které vyžadují motorový olej specifikace API CJ-4.
Vlastnosti a přínosy:
Jedinečná receptura s exkluzivními přísadami, které omezují všechny hlavní příčiny poruchy motoru: úniky, úsady, kaly a tření.
Motorové oleje MaxLife jsou vyrobeny tak, aby prodloužily životnost motoru.
Speciální složení je vhodné pro širokou škálu vozidel s najetým vyšším počtem kilometrů.
Okamžitá tekutost oleje při nízkých teplotách zajišťuje snadný start za studena a optimální mazání během několika vteřin po startu.
Optimalizován pro použití se systémy řízení emisí jako jsou DPF (filtr pevných částic) a TWC (třícestný katalyzátor).
Snížený obsah škodlivin (Low SAPS) udržuje systém regulace emisí v dobrém stavu.
Silný olejový film zabezpečuje ochranu proti opotřebení za všech provozních podmínek.
Speciální těsnící složky pomáhají udržet těsnění v dobré kondici.
To následně pomáhá snížit, nebo dokonce zastavit, spotřebu oleje u motorů s vyšším počtem najetých kilometrů.
Obrázky produktů mohou mít informativní charakter. Technické parametry se mohou změnit bez výslovného upozornění.