Motorový olej Shell Rimula R6 MS 10W-40, 209L
olej motorový, syntetický, balení 209 litrů, specifikace: SAE 10W-40, ACEA E4/E7, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO), MAN M3277, MB 228.5, MTU kategorie 3, nákladní automobily Renault RXD, Scania LDF-2, LDF-3, Volvo VDS-3
Specifikace ACEA | E4; E7 |
---|---|
SAE | 10W-40 |
Firemní normy | Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO), MAN M3277, MB 228.5, MTU kategorie 3, nákladní automobily Renault RXD, Scania LDF-2, LDF-3, Volvo VDS-3 |
Použití oleje | motorový olej |
Typ oleje | syntetický |
Objem balení | 209 litr |
Značka | Shell |
Mercedes-Benz normy | MB 228.5 |
Váha | 209 kg |
Obsah [litr] | 209 l |
Specifikace podle ACEA | E4 |
Specifikace podle ACEA | E7 |
Uvolnění výrobce | Deutz DQC IV-10 |
Uvolnění výrobce | MAN M 3277 |
Uvolnění výrobce | MB 228.5 |
Uvolnění výrobce | MTU Category 3 |
Uvolnění výrobce | Renault RXD |
Uvolnění výrobce | Scania LDF-2 |
Uvolnění výrobce | Scania LDF-3 |
Uvolnění výrobce | Volvo VDS-3 |
Olej-doporučení výrobce | Iveco T3 E4 |
Třída viskozity podle SAE | 10W-40 |
Dbejte servisních informaci |
Shell Rimula R6 MS 10W-40
Popis:
Shell Rimula R6 MS je plně syntetický olej pro vysoce zatěžované dieselové motory.
Zvláště vhodný pro moderní nízkoemisní vozy Mercedes-Benz a MAN.
Splňuje nebo převyšuje výkonnostní požadavky dalších evropských výrobců jako Scania, Volvo, Renault, DAF, Deutz a IVECO a také Cummins, Mack a mnoha japonských typů motorů.
Není vhodný pro motory Caterpillar.
Splňuje požadavky většiny evropských výrobců motorů Euro 2,3.
Je také je vhodný pro většinu motorů bez filtrů pevných částic třídy Euro IV a Euro V, stejně jako pro motory Scania třídy Euro VI.
Schválení: ACEA E7, E4, Deutz DQC IV-10, IVECO T3 E4 (splňuje specifikace IVECO), MAN M3277, schválení MB 228.5, MTU kategorie 3, nákladní automobily Renault RXD, Scania LDF-2, LDF-3, Volvo VDS-3
Obrázky produktů mohou mít informativní charakter. Technické parametry se mohou změnit bez výslovného upozornění.