Postup při vrácení, výměně nebo reklamaci zboží

Jak postupovat, když ...

Adresa a kontakty provozovny, kam zasílat veškeré zásilky, vratky, reklamace, dokumenty..

  • AUTODÍLY PEMA s.r.o
  • Šalounova 35, 703 00Ostrava-Vítkovice
  • GSM: +420 724 977 878
  • e-mail: info@autodily-pema.cz

Chci vrátit zboží ve 14 denní lhůtě

Vzorový formulář pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy

Pokud se jako spotřebitel rozhodnete využít zákonného práva odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží objednaného distančním způsobem, můžete využít níže přiložený formulář nebo jiným způsobem oznámit vůli odstoupení od smlouvy.

Zboží poté zašlete zpět na adresu provozovny. K balíku přiložte buď kopií původního dokladu nebo průvodní dopis, ve kterém uvedete kontaktní informace, číslo zakázky nebo faktury a informaci o tom, že chcete zboží vrátit. Zboží bude po doručení zpět zkontrolováno, následně Vám bude zaslán dobropis, kde uvedete č. účtu, datum a Váš podpis. Peníze budou poté zaslány na Váš účet.

Vrácení zboží a jeho obal

Při vrácení zboží pokud možno v maximální možné míře zachovejte původní obal. Nepoužívejte lepící pásku přímo na krabici.

Vždy je vhodné krabici nejprve obalit papírem nebo folií a nakonec krabici zpevnit lepící páskou. Takto znehodnocená krabice výrazně snižuje znovuprodejnost zboží nebo vrácení zboží dodavateli a vystavujete se riziku stržení poměrné částky za znehodnocení zboží.

přelepený obal přelepený obal přelepený obal

Výměna zboží za jiné

Pokud zakoupíte zboží, které si přejete vyměnit za jiné, postupujte stejně, jako byste chtěli zboží vrátit ve 14 denní lhůtě. Zároveň vytvořte novou objednávku na zboží, které si přejete zaměnit. Do poznámky k objednávce, prosím, uveďte, že se jedná o výměnu zboží a napište číslo původního dokladu. Zároveň odešlete zboží určené k vrácení na naši adresu

Jakmile zboží dorazí zpět, zkontrolujeme jej a odešleme Vám zboží nové. Případný cenový rozdíl bude započten, přeplatek vrátíme na účet, nedoplatek uhradíte dobírkou.

Pokud na vyměněné zboží spěcháte, objednejte jej klasicky přes eshop a zaplaťte dobírkou. Zboží, které chcete vrátit, zašlete zpět na naši provozovnu a my na něj po kontrole vystavíme dobropis a peníze za původní nákup zašleme na váš účet.

Reklamace zboží

Pokud potřebujete reklamovat zboží, vyplňte prosím přiložený dokument. Obsahuje údaje, které jsou velmi Obsahuje údaje potřebné k vyřízení reklamace zboží bez zbytečných průtahů..

Pokud požadované informace nedodáte, můžeme vás kontaktovat zpět a požádat o jejich doplnění. Reklamační řízení započne ve chvíli, kdy obdržíme kompletní zboží i informace nutné k reklamaci.

K dispozici je soubor ve formátu Microsoft Excel, který můžete vyplnit na počítači, vytisknout a zaslat se zbožím nebo odeslat emailem nebo využít soubor PDF, který vyplníte ručně a můžete také přiložit k reklamovanému zboží, nebo naskenovat a zaslat elektronicky.